06 November 2007

Ett litet ord #16 - 1 NY årstid

NY är ordet. "I love NY"? Njae, men en ny årstid kan verkligen vara glädjande och bringa mycket lycka. Här har jag scrappat om hans magiska upptäckt av snön som täckte marken och tankarna kring att det nog snart går att åka skridskor. Fast först måste vi hitta ett par rör som passar hans små fossingar...

Tags är roliga att göra. Du kan få
plats med så mycket på en liten yta om du bara vill. Det är inte så där överdrivet vanligt med dekorerade tags bland svenska scrappare. Själv har jag tagit tag i det här nu eftersom det var något som fascinerade mig när jag började scrappa för några år sedan nu. Några tags blir lite mer dekorerade än andra. Alla möjliggör att du kan använda en massa olika saker och material som du inte alltid använder. På just denna har jag gjort en anomali i form av en blomma med blad och snöflingor. Magiskt!

1 comment:

Anonymous said...

tänk så underbart att få upptäcka den nya årstiden!