28 November 2007

Kuligt värre - DT-alster Jommas

Novemberpaket från Jommas har ett riktigt jultema. Det består av underbara rätt så knalliga men även mer traditionella och rustika papper från Daisy D's med tillhörande och matchande dekorationer i form av blomster, knappar och chipboadtitlar. Med den bakgrunden var det givet att det skulle vara jultema på mina DT-alster den här gången. En annan ingrediens är att jag skulle ge mig på något som jag inte provat förut...

Jag har tänk jul jul jul i veckor och rätt snart kom jag på att jag skulle scrappa julkulor. Hur svårt kan det liksom vara? :) Jag hittade ett rör med röda kulor. Hur det än är så föredrar jag rätt så traditionella juldekorationer till granen. Röda kulor är givet i vår gran. Jag ville behålla en del av det glansiga röda på kulorna eftersom det gnistrar så vackert när julgransljusen träffar dem.




Daisy D's papper och matchande blomster samt SassaFras stämplar Holiday Bliss gör att i alla fall jag har haft julkänsla ett bra tag nu...

No comments: