22 November 2007

Den är snart här...

Julen alltså. Jag pysslar julen eftersom det är temat för Jommas månadspaket för november. Om du klickar på bilden här intill kommer du till några av de saker jag gjort. Mer kommer framöver... Bland annat pysslar jag ett minialbum om "viktiga" tankar om och kring julen. Det är himlans klurigt måste jag säga så det tar tid och tid är en bristvara.

Hur som helst... När du ändå besöker Jommas blogg kan du passa på att kika på decembers paket och även tjuvkiken för det stora januaripaketet. Såklart kan du även kika på mina kollegors alster samt läsa om nyheter och saker som är på g.

1 comment:

Anonymous said...

Så fin! :)
Jag pysslar också med julen, det är därför jag inte visar mycket pyssel just nu eftersom alla mottagare av julkort och annat läser min blogg. Jag får visa upp lite i efterhand sedan!