10 January 2009

Layoutfavoriter 2008

6 comments:

Anonymous said...

Har en sak som väntar på dig i min blogg för att inspirerar och gör så otroligt coola och snygga saker.
Kram Malin/Malo

miapia74 said...

Jag brukar smyga runt på din blogg och inspireras så nu är det dax att lämna ett avtryck. Passar även på att lämna något till dig i min lilla blogg. Välkommen in på ett besök.

Anonymous said...

tack för avtrycket i min blogg;-)
kul att höra från dig och kul att se dina alster, som vanligt inspirerande!
kram
Nita

Sofia said...

I min blogg finns en award åt dig klicka bara på denna länk så kommer du till rätt inlägg. Du får awarden för att du på ett eller annat sätt inspirerar mig både kreativt och intelektuellt. Kram Sofia

Carina (62CarinaZ) said...

Du gör heeelllltt underbara lo.

Superfräcka, gulliga ja perfekta helt enkelt.

Carina (62Carinaz)

Carola said...

Halloj bruden!!

Även jag har en award till dig i min blogg.
Tycker verkligen du förtjänar den!! Guu vad jag älskar dina lo's. Förstår att de är dina favoriter. Super kreativa o snygga!
Way to go girl!

Kramiz