26 November 2007

Extrautmaning #19 - STÖD mig så jag inte faller

Everybody needs somebody... osv... "Ibland sägs det att ensam är stark. Visst hänger mycket på dig själv här i livet. Men så kommer de där dagarna när absolut ingenting fungerar som det borde. Jag vinglar på avgrundens rand. Sakta sakta släpper jag taget. Jag vet att du lindrar mitt fall. Din blotta existens gör att jag känner mig trygg."

Vem du är behövs inte sägas... för...

"You stumbled in and bumped your head against the wall. I picked you up and put you back on solid ground. If it wasn't for me... So, if I go crazy, will you still be there to hold my hand?"

Åsså sist, men absolut inte minst citerar jag genom att säga "Support the strong, give courage to the timid, remind the indifferent and warn the opposed."...

3 comments:

Joy for Health said...

Han sa tack :) Och jag tror nog att han blev lite glad iaf..Vilket otroligt otroligt fint bidrag du fick till! Jättesnyggt! Nu ska jag kolla runt lite mer i din blogg tänkte jag.

Anonymous said...

Jag gillar dina LOs massor - så olika mina *lol*. HUR får du till dina stora härliga bokstäver som du har på denna LO?

Ska nog försöka lifta nån av dina sidor och se om jag kan få till det så "busigt" och vilt som jag skulle vilja! Vore kul att testa i alla fall :-)

maxell said...

Va skoj scrapjo. Fattas iofs att det skulle komma någon annan kommentar. ;)

Det vore skoj att se Kada. Gärna med mönstrad bakgrund. Åsså garn så klart. :) Alfabetet är Autumn Leaves Snap Frame Alpha av Katie Pertiet. Jag måste fasen använda det oftigare för det var riktigt effektfullt...