21 November 2007

Stjärnspäckat rött, lite gult, något kvadratiskt och ett par knotor

För några dagar sedan damp det ner ett brev från min hemliga vän - "Nasse" på pyssel.net - för november månad. Det är alltid lika roligt att öppna dessa kuvert och se vad för underbart som människan ifråga hittat på. Jag tackar än en gång och innehållsförteckningen för den här månaden lyder som följer.
  • Klockrent kort som inspirerade mig till en stor detalj på min senaste LO.
  • Min första journalingstämpel på svenska. Även om jag inte har några som helst problem med utrikiskan så känns det underbart.
  • Rött stjärnspäckat filtband. Jag har faktiskt tjuvkikat på just det däringa... så det var perfekt. Noterar även att det verkar otroligt populärt att skicka filtband denna månad samtigt som jag skänker en stilla tanke till vad som blir nästa månads grej... jag menar: årets julklapp!
  • Gult band som har ett svart runt sig. Jag gillar verkligen gult... och svart, men det är så förbaskat svårt att få tag i...

No comments: