19 January 2012

Tags som är lika, men ändå olika

Inför julen brukar jag skapa några tags - bara för att det är skoj samtidigt som det är ett bra sätt för att leka med tekniker.

Här har jag gjort två tags baserade på sprayade distresser, embossing och några små dekorationer.


Jag valde att färga in mina tags med distresser i några olika färger för att sedan spraya guld över dem. På det stämplade och embossade jag julmotiv samt lade till några dekorationer.

Tänk så lika och ändå så olika alla dessa tags är.

Tips: Tags är roliga att göra oavsett tema så passa på att rocka loss med färg och grejer. ;)

För fler infärgade etiketter - klicka här.

Icke-scrapmaterial: Tags, spets, garn, band och silverpapper

3 comments:

Michelle Hernandez said...

Hi Maxell! Thanks for helping me with the info updates! The tags look fantastic! LOVE the embossing!

misty said...

I love that heart lace! Beautiful tags girl!

Helene Bogren said...

Kul att du tittade förbi min blogg! Så snygga tags! Jag gillar den metalliska looken.