27 November 2007

Extrautmaning #20 - WOW vilken resa

WOW liksom. En gammal slagdänga. Eller vad är WOW liksom? Jag bestämde mig för att sparka igång något som jag vill scrappa, men som jag alltför sällan tar tag i... Det här får nog ses som början...

"Så jävla bra.
Intryck av skruvmejslar.
Grumligt värre.
En svart taxi till en mack som inte finns.
164 navkapslar och ett skärp.
Rätt, men ändå fel adress.
Modet att bara göra.
Den enda vita domkyrkan.
Skavsår, jordgubbar, Mordviken, biff med lök, en annan kyrka, dimma, en sten, rakvatten, pappersarbete, återförening och världens dyraste frukost.
Tummen upp och en hand i en annan.
To be continued..."

Den "stora" dekorationen säger "Tänk vad mycket du kan vinna på en resa to HELL and back"... Är det någon som varit där? Och ja, du kan tänkas passera Mordviken på vägen...

Tillägg till en viss person: Det var något sånt här jag tänkt mig som ett tal en gång, men som blev något helt annat... ;)

3 comments:

Anki said...

Wow så cool LO!

Anonymous said...

Början på ett projekt...? Ska bli spännande att se vad som följer!

Ser att du skrivit i kortare meningar *ler*, passade bra ju!

Anonymous said...

Wow! Så cool!!