24 November 2007

Idag är det dubbelt 24

Idag visar kalendern nummer 24. Exakt en månad kvar tills mannen med skägget kanske kommer på besök. Det hela beror trots allt på hur snäll du varit under året... Åsså om du tror på han såklart...

Det är dubbelt 24 för sent i natt som var blev jag klar med 24 små paket. Varför så många och så små? De är till en julkalenderswap som jag i ett svagt ögonblick anmälde mig till. Jag konstaterar att jag nog aldrig kan lära mig att göra det riktigt busenkelt för mig själv. Det var nämligen en hel del trixande innan dess låg klara och färdiga för postning. På vägen var det mycket skratt och lite lite tårar. Underbart!

Bland guldkommentarerna finns vad sonen sa imorse: "Ja vill också ha såna". Jag svarade att vi får väl se... för jag måste nog pausa lite innan jag slår in fler små paket...

No comments: