03 October 2007

We love that funky sweet cool music

Love (Elsie) is all ya need...

Här har jag gjort en LO med hjälp av Love Elsie grejer. Roxie serien är bara för rolig om du frågar mig. Iofs slank en Riley in på ett hörn, men resten är Roxie.

Det finns många foton här där människorna inte är i fokus och just det här fotot gillar jag verkligen. Det är känsla över det och när jag ser det minns jag hur du något förvånande propsade på att gå och lyssna på soundcheck istället för att spana in amerikanarna. Därför passar det utmärkt med rubriken som delvis lånar ord från det mönstrade pappret samtidigt som kärleken finns där i fler än en dimension.

3 comments:

Anonymous said...

Såå läckert - som alltid!
Tack för avtrycket i min blogg =)
/Space

Anonymous said...

Love elsie är en kul serie tycker jag med.Tyvärr har jag inte kommit mig för att köpa på mig av denna serie,det har alltid kommit något emellan.
Men denna LO är bara för härlig,man blir alldeles varm i kroppen.
Ha en fin helg vännen,kram!

Anonymous said...

Superläcker!!! Du är så kreativ!!

Kraam!