10 October 2007

En blandning med inbyggd utmaning

Härom dagen hittade jag detta paket när jag vittjade brevlådan. En rolig blandning från MHV oktober på pyssel.
  • Pebblade bokstavsstickers i härligt utförande och färger.
  • Ett organzaband som är riktigt riktigt grabbigt eller kanske patriotiskt för en annan del av världen.
  • Knalliga metallicfärgade blomsterbrads.
  • Piratknappar till mig och sonen att dela på. Vi får se hur mycket vi kommer att vilja ha samma sak i den påsen...
  • En vattenstämpeldyna. Den verkar hemsk lovande så långt jag hunnit testa...
  • En riktigt riktigt läcker bad-/tvättsvamp (bonus). Jädrar vad här ska skrubbas...
  • Ett svart stilrent kort.
Thanks a lot till "Minerva" @ pyssel.net. Jag gillar verkligen de här saliga blandningarna av saker och ting eftersom de utmanar i sig själva. Att det sedan är en massa saker som jag inte ens sett innan är en extra bonus. Dock inte så förvånande då det finns ett alldeles för stort utbud på den här marknaden...

1 comment:

Linnéa said...

Mumsigt paket, förresten, du är taggd, kolla min blogg!