15 October 2007

Det här är livet

Ääääääääntligen! Klar med materialutmaningen som jag fick från Aria för ett bra tag sedan nu. Det satt verkligen långt inne med att hitta reda på två foton som jag kunde scrappa till det materialet...

Utmaningen löd som följer:
"Skapa en LO med 2 fotografier. Alla mönstrade papper och dekorationer ska användas. Du får självklart lämna delar av dessa. Journalingen ska vara dold och du måste använda dig av minst 1 motivstämpel. Valfritt: Använd en ny teknik."

Jag har faktiskt bara en liten liten snutt svart floss, en ännu kortare snutt prickigt band samt en knapp kvar av alla dekorationer. Tillagda saker är väl i princip bara en öljett. Cardstock, bokstäver (quickutz samt dymo), färgläggningsprodukter (akrylfärg, pennor och chalks) är tillåtna tillägg. En motivstämpel ingick i utmaningen och den jag använde delade jag i tre delar. Den nya tekniken vart inte som jag först tänkte, men om jag får kalla "att fästa floss med brads" som en ny teknik så finns den också där...

No comments: