09 October 2007

Rock N Roll All Nite...

... and Party Every Day.

Här får en riktigt klassisk gammal slagdänga som gör att i alla fall jag blir på gott humör agera rubrik. Denna LO är tillverkad till Handstämplats skisstävling. Utöver själva skissen fanns det några fler förhållningsregler:
  • minst 3 fonter och/eller alfabet --- jag har med >8 stycken beroende på hur du räknar
  • minst 2 olika mönstrade papper, får då ej vara blommigt! --- jag lyckades klämma in 7 stycken och inte en enda blomma så långt ögat kan se
  • Halloweenfärger - svart orange måste finnas med någonstans --- Japps. Åsså gult! Å lite lite brunt.
  • Någon form av journaling --- Jag skrev min journaling baserad på låttitlar genom att stoppa in några ord emellan dem och därigenom få en liten story.
Som synes har jag verkligen byggt vidare på skissen. Det var riktigt skoj att använda grunden med de tre rektaglarna/kvadraterna samt titelns och journalingens placering och sedan bygga vidare med papper och dekorationer - i mängder!

No comments: