18 October 2007

Freedom 2 party

Här har jag skapat till en tävling anordnad av nyöppnade Brunkullan. Mahlin har gjort skissen och den andas verkligen Mahlin... En skiss som var väldigt rolig att jobba med och jag lyckades - även den här gången - få med en hel del på min LO...

Jag har tolkat temat "Girls just want to have fun" och gjort en LO med ett foto på mig taget tidigt tidigt en morgon i samband med en disputationsfest. Journalingen handlar om att det är skoj ('fun'), men ingen självklarhet att partaja loss som ensamstående mor (det behövs barnvakt mm). Därför blir det ordentligt gjort och hemskt "fun" när det väl sker. LOn får ses som ett enormt stort och mycket innerligt tack till personen som anordnade detta baluns.

Bilden till vänster innehåller en del närbilder på några av alla detaljerna...

Tillägg: Nu är tävlingen avgjord och det visade sig att jag kom trea. Tjoho! Jag vet redan vad jag ska komplettera mitt pyssel med. Något som jag kan "skylla" på Pixelit för hela mitt habegär... Fast pennor är aldrig fel!

Ytterligare tillägg: Denna LO är med i Scrappizbloggen som ett exempel på "Lager på Lager". Lite roligt att se den där så här precis innan jul... för jag har inte kikat på den själv på ett bra tag...

1 comment:

Anonymous said...

wooooooooooooooooooooooooow!!!!!

Vad mycket snyggt du har gjort!!!! Här ska skapas ikväll! Jag blir så himla inspirerad när jag kikar in till dig!

Kramis!