03 October 2007

Extrautmaning #11 - Ur balans?

Balans? Är något egentligen i balans? Och vågar någon rubba dessa perfekta cirklar som till synes omger mångt och mycket i detta lagomland?

Här är min tolkning av ordet balans. Eftersom det handlar om balans är sidan bara använd på ena halvan. Där har jag sedan använt mig av färger som inte alls är balanserade. Poängen är att genom att på vinst eller förlust våga ta kliv här i livet kan du hitta många pusselbitar.
Som synes är inte alla pusselbitarna på plats och det finns en bra bit kvar oskrivet på det vita arket... Så: lets go! För det är väl bara om du står på ett ben och tvekar som du måste använda din balans?

Journalingen lyder exakt som följer: "Sverige är synonymt med lagom. Allt har ett sken över sig att vara i total balans. Vareveiga morgon inmundigas en välbalanserad frukost i ett ansikte som balanserar på livets väg. Vågar någon rubba dessa "perfekta" cirklar? Att bryta mot normen och balansen? Jag har verkligen tagit mina kliv här i livet och gjort både det ena och det andra. Mycket har varit på vinst eller förlust. Nästan inget har fått mig ur balans. Jag har vågat och hittat många pusselbitar för varje steg jag tagit."

Om någon skulle undra är svaret ja. Jag har ritat pusslebitarna samt vågen på fri hand.

3 comments:

Anonymous said...

wow! imponerad!

Linda said...

Jättesnygg LO! Och journalingen är ju klockren!

Anonymous said...

Skitsnygg!! :)