28 April 2009

Wow - I love your blog - Award


Denna fick jag för ett bra tag sedan av Cajaba.


Med följande motivering
Maxell, hon har en så helt annorlunda stil än jag, men gör skithäftiga grejer!!

Tänka sig vad några ord kan göra för en människa. Jag känner mig varm inombords. Tack Cajaba.

Har du inte besökt henne innan är det tid att passa på. Hon skapar härliga alster i något som i mina ögon är Cajabas stil. ;) Dessutom fotar hon en hel del och naturen inklusive blommor är ett ständigt återkommande motiv.

Nu är det meningen att jag ska skicka denna vidare till åtta bloggar. Hrmm... *tänker*... det är väldigt skralt med kommentarer här även om det förekommer besök. Samtidigt har jag noterat ett mer eller mindre allmänt ökat fiske efter kommentarer och besök i diverse bloggar. Jag hakar på trenden och säger att kommentera något jag skapat så jag vet att du finns. Annars har jag ingen möjlighet att hitta nya eller gamla härliga bloggar fullspäckade av inspiration, dvs såna bloggar som jag älskar... och därmed kan ge utmärkelser till. ;)

Ja, det hänger även ihop med att jag är mäkta medtagen på grund av sjukdom och därför går min hjärna inte på högvarv... Jag behöver helt enkelt lite hilfe... ;)

Jag skickar vidare denna award till
Cajaba - Hon får den tillbaka för att hon inspirerar mig med sitt mångsidiga pysslande som en gång i tiden fick igång min skalle. Visst hade vi kul?
Har du blogg nummer 2?
Har du blogg nummer 3?
Har du blogg nummer 4?
Har du blogg nummer 5?
Har du blogg nummer 6?
Har du blogg nummer 7?
Har du blogg nummer 8?

Framtiden får utvisa om och i såfall vilka bloggar som kommer att läggas till i det här inlägget...

No comments: