10 April 2009

Påminnelse om helt gratis inspiration

En del gör verkligen inget idag och det har jag full respekt för. Om jag räknar bort dessa personer återstår det säkerligen ett helt gäng med personer som mycket väl skulle kunna skapa något från den skiss som jag gjort...

Idag den 10e är sista den att skapa och det vore väl trevligt att få in åtminstonde en tolkning? Jag tycker inte att det är för mycket begärt...

Eller... va sjutton vet jag?

Mycket. ;)

Det här inlägget är en påminnelse om helt gratis inspiration. Ta del av den genom att läsa här.

PS. Om någon skulle ha undrat stämmer det mycket riktigt att jag hör till dem som inte säger "glad" om den här högtiden... Min anledning låter jag dock vara osagd.

1 comment:

Home No.1 said...

Hej Maxell, tack för konstruktiv feedback jag ska ta den till mig kanske kommer upp med något redan i helgen=)
Ha en fin påsk!
Kram Annica.