15 January 2009

Är det någon hemma!

I slutet av sommaren 2006 var vi på besök i den kungliga huvudstaden och där passade vi på att besöka Junibacken. Jag har en hel del foton från detta besök i en del av den underbara värld som Astrid Lindgren skapat för barn i alla åldrar.


Jag valde att skapa en layout med detta foto där han är på väg in i Villa Villekulla. Förhoppningsvis är Lilla Gubben hemma så han kan få moroten som han håller i handen...


Det här är nog en typisk layout för mig. Jag använder enkla medel för att bygga upp mina layouter. Jag är också över hela ytan och pillar och donar. Visst är det rörigt, men det finns en helhet och ett sammanhang. Å självklart är det sprängfyllt av små små detaljer att upptäcka och återupptäcka. :)

Klicka här för fler alster med inspiration från Astrid Lindgren.

No comments: