13 January 2009

En massa godis

Godis? Jag är ju inte så förtjust i sötsaker i vanlig bemärkelse... men ibland så. Here we go. :)

Inkido lottar ut stämplar till tre vinnare. Ta chansen.


Mmm... mmm... för de där färgerna. Åhhh... åhhh... bokstäver! Lottas ut av ScrapHorse.


Bettanspyssel bjuder på denna mysiga utlottning. När jag ser den undrar jag vart de där påfågelfjädrarna jag lovades av min far tog vägen...


Ovanstående softa kit lottas ut av Bev som firar 100 000 (!) besök i sin blogg.


Än är inte julen eller vintern över. :) Det här härliga paketet lottas ut av Lim. Å ja, jag gick lite väl hårt åt mitt snöglitter... och eftersom snön smälter här... kan en påfyllning vara väl på plats. ;)


Scrapping the Music på Norsk lottar ut det här mycket svenskinspirerade paketet. :)


Kim firar en massa saker och lottar ut det här fullmatade paketet.


Det här och ett paket till lottas ut av Sally som också firar några olika saker.


Pappervinden lottar ut ett vårinspirerat paket.

1 comment:

miapia74 said...

Du milde tid va mycke pappersgodis du har pejlat reda på. Jag har kikat lite som hastigast och när barnen sover så ska jag kolla in ordentligt. * T * A * C * K * för tipsen.