03 May 2008

Bang Bang

"Rockig Modesty Blaise" - så löd temat för april månads LO-tävling på pyssel. Som nybliven insatt i Comic Lifes underbara värld var serietidningsstuket tilltalande. Den andra biten... den med rock... den behöver jag väl inte säga att den tilltalade? :)

Min tolkning av temat är lätt urflippat. Vad sidan egentligen handlar om kan jag inte med att skriva här. Det är i alla fall en sida som får ses ingå i min BoM... den som inte är en bok utan som består av någon sida som jag skapar här och någon som jag skapar där...



Färgerna är inte rockiga för fem öre. Egentligen är det inte så mycket rock över det hela... mer än att jag figurerar på ett foto. :) Eller vänta... attityden med hela LOn... tja den andas verkligen rock...


Hur som haver... Efter en spännande omröstning kom jag segrande ur det hela. Skitskoj! Supertack till alla ni som röstade på min urflippade och något vågade tolkning. Det värmer som attans!

5 comments:

Anonymous said...

Här är det ju... vinnarbidraget. Å det är så snyggt så snyggt...

Petraso said...

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ super läcker Lo jag gillar serie tidnings stuk!

Theresa/Tette said...

Så himla läckert!!!

Nina said...

Grattis grattis grattis!! Galet snyggt! Jag räknade ut att det var din LO - och självklart fick du min röst...för det var klart det bästa bidraget!

KRAM!

Sofia said...

Grattis din LO är verkligen helcool