13 January 2009

Julens klipp och klistrande summeras

Idag ska granen och tomten ut. Lite vemodigt känns det allt. Helst eftersom vi missade så mycket av julen den här gången...

Som ett avslut summerar jag det klipp och klistrande som jag hann med innan jag slockande.

Sedan den 15e november har Skrotboken presenterat ett jultips varje dag. En översikt med länkar till alla blogginläggen hittar du här.

Jag har själv bidragit med


En genomskinlig liten presentask efter en egen idé. Mall och instruktioner.


Julgranskort som jag gav mig sjutton på att vika. Instruktioner och mått.


Altrade tändsticksaskar.


En massa godis.


Altrad adventsljusstake.


Altrade julkulor med inspiration från min barndoms jular. Fler kulor kan ses vid klick på länken. Den översta vänstra är gjord av mitt alldeles egna busfrö.


Julklappsetiketter av spillbitar.


Föråldrad julklappsetikett. Instruktioner.

De kort och layouter som jag gjort med jultema kommer senare...

No comments: