05 January 2009

Många besökare firas

Många besökare - eller visningar - i en ens blogg brukar uppmärksammans mer och och mer. Den här gången är det Ewonne som firar att hon snart passerar 20 000 besökare. Det är många besökare det. :)

Spana in.

Det här känns kanske inte som min typiska scrapstil, men va fasen? Jag gillar verkligen shabby chic, vintage och gammeldags i ljusa härliga slitet vita toner. En vacker eller dålig dag kommer jag att ta tag i det mer än vad jag gjort hittills. Det är ett som är säkert.

Om mitt namn råkar dras i Ewonnes utlottning misstänker jag att den dagen kommer när jag minst anar det. Annars får jag fortsätta min hittills oframgångsrika jakt på de få "loppisar" som vi har här i krokarna i jakt på just det där. Just det där med det där lilla extra som jag redan sett framför mig. :)

No comments: