06 January 2008

10 favoriter från 2007

Eller... tja 10 favoriter från den del av året som jag scrappat. Jag började trots allt igen någon gång i mitten av april efter några års uppehåll. Mitt urval är mycket subjektivt. Jag har valt ut alster som betyder mycket för mig på något sätt. Vilket låter jag vara osagt.

Here we go (i kronologisk ordning med äldsta först)...


JAG HAR EN TELEFON

De två som följer kan jag inte dela på då jag gjorde dem helt parallellt och båda betyder massor för mig eftersom de bryter mot alla "regler"...

TO BE ME

SOMMAR
BBJAG I PROFIL

ROCK N ROLL ALL NITE
AND PARTY EVERY DAY
FREEDOM TO PARTY
VINTER
EN RIKTIGT LJUS ÅRSTID

STÖD MIG SÅ JAG INTE FALLER
VARM OCH GOD?

Åsså en bonus som sonen faktiskt gjort det mesta på.

ÅKA MOs BILE

2 comments:

Cattis said...

Nu blir jag såå himla scrapsugen!! Vilken härlig samling av kreativa sidor!! Du är så bra!

Kramis/Cattis

Nina said...

Verkligen underbara alster från 2007. Det finns så mycket detaljer, härliga färger, pysselglöd och LIV i dina LO's. Du är gudabenådat begåvad - men det vet du väl? :)