16 February 2011

Vänskap - Vecka 5 i Mini Art Journal 2011

Skrotbokens mini art journal 2011... här kommer kort nummer 5 - Vänskap.


Vad är då vänskap?

Denna gång visar jag även baksidan då den talar om vad äkta vänskap är.


Det är exakt så!

Denna baksida är en del av ett anteckningsblad från ett "barnblock". Härlig färg som jag målat lite extra på med några pennor. Hela baksidan glimmar då jag sprayat den med egengjord sprayfärg som har ett uns Perfect Pearl Gold i sig.


Som synes har jag hittat mönsterpapper och dekorationer från samma tillverare. Det är dock tre olika serier och ändå passar de ihop. Sånt gillar jag!

Sedan har jag plockat med små dekorationer från min - hör och häpna - turkosa mapp. De är riktigt gamla och alla är inte primärt avsedda för scrap.

Fjärilen är en sådan där variant av fjäril som jag började med någon gång när jag började scrappa, dvs jag gjorde den själv. Andra varianter av egengjorda fjärilar finns till exempel här (en av mina första layouter) och här (med en närbild på fjärilarna här).

Vill du ser fler Mini Art Journals och gärna även hänga på denna utmaning klickar du här.

Icke-scrapmaterial: Spelkort, anteckningsblad från ett "barnblock", tygfjäril och färgad metalltråd.
Vänsk

1 comment:

T.W said...

Ah snyggt~
Björnen på baksidan är för jäkla söt dessutom X3