10 July 2007

Breaking the law

Nu försöker jag bryta alla regler och gör exakt så som det bara blir. På något vis känns det som att jag börjar hitta rätt på det här sättet. Frågan är bara var jag ska hitta alla riktigt coola dekorationer...

Den här LOn är verkligen sammansatt av vad jag råkade få framför mina ögon eller i mina tankar. En kreativ process ut i fingerspetsarna med andra ord. :)


Att klä diaramar är effektfullt och rätt så enkelt. Det finns så mycket som de kan kläs med. Måla, Papper, Tyg, Plast... tja allt som går att kränga runt så att säga.

Någon som råkar läsa detta kanske inte riktigt förstår hur du går tillväga. Hojta då till så ska jag se om jag inte kan lägga upp en kort instruktion.


Jag är bara tvungen att visa detta klockrena budskap som jag visst hade liggandes på min ena dator. Någon annan dator eller snarare hårddisk finns det säkerligen fler såna här skatter på som jag borde damma av.

Bredvid ser vi att en metallring kan fungera som en dekoration. I brist på dremeln fick textning fungera.



Och här är fortsättningen på LOn nedan. Färgtemat är liknande, men upplägget är verkligen något helt annat. Här bör de asläckra Gypsystämplarna speciellt noteras. Så rätt det kan kännas ibland... Sedan är det himlans effektfullt med 3D-kuddar fast det är inte förrens i de sista momenten du ser var de "ska" sitta.


3 comments:

Linda said...

Hej!

Vilka coola LO´s! Speciellt den första. Blir nog kanske någon lift av den någon dag... =)

Cattis said...

Dom blev superläckra!!! Jag blir jätteinspirerad när jag ser såna här alster där det finns mycket att titta på!!! Jag kommer kika in hit fler gånger! =)


http://kathis.blogg.se/

maxell said...

Va skoj att det uppskattas. Än skojigare att det inspirerar. Lifta på och visa resultat. ;)