24 August 2008

What does maxell love?

Some month ago I received an e-mail with a subject telling me what I love. I replied and then waited with a great portion of patience. Finally. The other day I received another message telling me what I love. Now is the time to make it public.

Click here to find out. And yes, I think it's a pretty cool thing.

I feel that I have to give thanks to one person. That person is Bodil. She who said some words to me which made this thing happen - for real. Encouragement is heavy stuff. Thanks!

5 comments:

Linda said...

Coolt! Grattis!!

Anonymous said...

jätteroligt maxell, och snygga los var det också. Grattis!

Emma said...

Grattis!!! :-D :-D så kul!!! :-) Eller...egentligen så självklart...en sån enormt duktig scrappare som du, med en sån härlig stil och så med de LOsarna... Förvånad, någon?;-)

Och då kan jag ju snyggt komma in på detta med 15 min för en LO... De blir ju faktiskt därefter; intressanta som en sten, typ. Kanske upplever du själv att du krånglar till det...men vilket resultat!!! Genomtänkta, välarbetade, urläckra LOsar.... Men allt efter tid & humör *s*

Å tack för Bloggutmärkelsen!!! *hoppar runt i rummet* Blev ju uberlycklig :-D Känner mig mycket hedrad.
You just made my day!!!!

T.W said...

Oooh, och de är tre av mina favvisar av dina skapelser too! X3
Grattis lots! ^o^

Anonymous said...

grattis i massor Maxelldamen.... och nu har jag äntligen jagat rätt på dig.. *ler*