28 August 2008

Playful and free

and showing a true blooming creativity.


This page is made for Elisabeth's august challenge who says to use a serie of at least three photos and handwritten journaling. I have scrapped these photos before. It's seldom I use a serie of photos so when I found these printed out in the wrong format for that other page, I decided to use them. He is making cards for valentines day. These photos are actually taken before I started to scrap again after some yeard of break. That means that we were doing paper crafting without me scrapping. :)


I sometimes envy him since he is so free in what he does as compared to us who have lived for a while. This envy explains the long title. :) The handwritten story is written all over the photos. The color matching for this page is a bit flipped out, but... i just felt for doing it this way. To add those flowers to represent that blooming creativity and using those soft pink and soft blue/turqouise papers. I was thinking about stopping there, but I just had to create and add all those small decorations there since that makes the page me. I'm sorry for not knowing if we have any of those hearts - the ones created in the photos - laying around. If I had known where to look I would definitely adhered at least one of those too...

3 comments:

Emma said...

Åh, så jag gillar!!!! Som alltid helt fascinerad av hur du lyckas få med så många, så genomtänkta och så snygga detaljer. Utan att det ser helt joxigt ut...fattar inte hur du gör??!!! Trollar med knäna????
Läckert med det svarta mot de ljusa färgerna. Bryter av snyggt!
Tycker själv det är svårt att få med flera foton på en LO, så det ser bra ut..men det problemet ser jag att du inte har :-).
Och så har du dessutom en pysslig liten herre :-) Mycket lovande!!

Även om jag förstår hur du menar med att det lekfulla och det fria kommer lättare till Lille Gossen så passar ju titeln dig oxå - iaf då det gäller resultatet...hur mycket du svettas och kämpar - eller inte - under själva klippåklistrandet har jag ju inte en aning om *s*

Emma said...

Klart det är en bra plan!!! :-) Steg för steg, så vi dödliga får en liiiiten chans att försöka hänga med i Maxells uberkreativa och ubersnygga klippåklistrande. .-)

Hmm...är detta ett tillfälle man kan använda citat som "ja, den som kunde se in i den hjärnan" ? (Åh jösses, jag vet ju inte ens om du är nog gammal för att veta vem Farbror Frej var....)

Och lita på näsan i fortsättningen!! (nu var jag inne på det här med maten, då ja...)

Åh, jag tror jag håller på att bli alldeles för trött *s*

T.W said...

Han har väl ärvt sin kreativitet från sin talangfulla mor, om jag får gissa. ;3
Finns ingen gräns på hur du kan imponera och inspirera mig inom scrap. Att du kombinerar det söta med det tuffa... just the way I love it.