13 September 2009

Award - Kreativ Blogger

Jag har fått en utmärkelse från en scrappare som jag verkligen gillar - Mysmumlan. Hon skapar så mycket med mycket och tvekar aldrig för att använda alternativa material, tekniker eller idéer. Sånt gillar jag. Massor. Utmärkelsen då? Det är denna.



Motiveringen är så söt. Vad sägs om
Maxell-en tjej med grymt cool stil, hon rockar! ;)
Det rockar! Å gör mig glad. Superglad. TACK!

Såna här utmärkelser kommer såklart med regler.

1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
2. Länka till personen som utmärkelsen kom från.
3. Nominera minst sju andra bloggar
4. Länka till dessa bloggar i din blogg
5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar.

Jag återkommer med uppdatering i detta inlägg.

Å framöver ska jag även visa upp de härliga KAOS som jag fått samt skicka dem vidare.

1 comment:

T.W said...

Här är jag och bläddrar igenom din blogg och fångar inspiration...
Och kom iom det här inlägget att tänka på att jag inte sett awards på flera månader i någon blogg! Var det någon trend som dog ut?... Man kan undra...