21 November 2008

Utmanad att avslöja...

Jag blev för ett tag sedan utmanad av Alien Bling att avslöja sju (magiskt tal för den som tror på pseudovetenskap) saker om mig.

I korrekthetens namn får jag återigen klistra in det här som jag har så svårt för...

Regler
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

Här följer sju saker om maxell
1. maxell är kär... ;)
2. maxell är optimist, men hon misstas ofta för att vara pessimist. Det ligger helt i linje med hennes motstridiga natur.
3. maxell saknar tid så hon lånar av sig själv.
4. maxell tokgillar falukorv med hemlagad. Rakt av utan tillagning.
5. maxell äger för många filmer som hon ännu inte sett.
6. maxell har skällt ut Lasse Åberg (denna punkt är inspirerad av Scräpemmas svar på samma utmaning).
7. maxells borde klippa sig å skaffa ett jobb...

Jag utmanar ingen. Jag uppmuntrar istället alla att dela med sig om sju mer eller mindre vardagliga saker om sig själv.

No comments: