21 November 2008

En änglalik utmärkelse

Jag har fått en sk utmärkelse - eller award som det heter på utrikiska.



Den kommer från sötaste Scräpemma. Hon är en person som jag av olika anledningar har en fullaste respekt för. Hon är hon. Å bara det liksom. :) Att hon numera är en fena på att ordentligt släppa loss när hon skapar. Wow! Ett Danke är egentligen för lite. Så jag skriver ett till: Danke!

Sen var det det här med det som jag har svårt för... regler. De kommer på utrikiska.

Pick 5 blogs that you consider deserve this award for their creativity, design, interesting material, and also for contributing to the blogging community, no matter what language. Each award has to have the name of the author and also a link to his or her blog.

Each award winner (upon acceptance) should show the award and put the name and link to the blog that has given her or him the award.

Med en stor portion maxelltrots och en överhängande risk för en stark "klubben för inbördes beundran" kör jag på

Alien Bling - en person som jag har intim kontakt med. Hon är en klippa.
Aviga Ellen - hon skapar med det mesta. Tummen upp!
Bi - vad gjorde jag utan henne ibland? :)
Kosepute - Hon hanterar konsten att ta vad som finns å göra vad hon gör.
Martha - snacka om att forsera alla tänkbara lådor...
Metal Minish - this is heavy stuff!
Sam - Bis underbara dotter. Hon äger!
Samara - ingen skriver som Samara.
Tinto - det finns bara en Tinto - numera... ;)

1 comment:

Linda said...

Är ute på min vanliga bloggrunda, och vad ser jag? Till mig?? Du är ju bara för söt! Tack vännen!
Kram, Linda