10 November 2008

Nu slipper min skalle koka över...

Jag har ett angenämt "problem". De senaste månaderna/veckorna har jag fått utlopp för de flesta av mina mer eller mindre crazy idéer som hela tiden poppar upp i min skalle. Min skalle slipper numera sprängas eller koka över. ;)

Svaret heter


Det är inte alltid så att jag själv realiserar allt. Min tid är liksom många andras tid en trång sektor... :/ Men... jag delar gärna med mig.

Jag är numera överväldigad över hur mycket inspiration några få ord faktiskt kan ge... Jag får i princip dagligen minst ett antal alster i min e-post och wow liksom. Det är så jag känner. Det och en enorm glädje och lycka över att så många samlas kring samma och ändå skapar så olika + att vi låter offentlighetens ljus nå våra alster.

Framöver bör jag uppdatera här med vad jag skapat för Skrotboken. Vi har en viss tidsfrist innan vi visar sakerna i våra egna bloggar. Det är numera fritt fram att visa de första alstren. De alster som var först att publiceras i Skrotboken, men inte nödvändigtvis det första jag skapade... eller... jo. Det första som kommer att komma är det första jag skapade för det där enorma projektet... ;) En tjuvkik återfinns på utrikiska någonstans längre ner...

Så länge kan du klicka på ovanstående logga och... Delta du med vettja. Det är kriminellt inspirerande.

No comments: