09 November 2008

Nu skriver jag på ärans och hjältarnas språk - igen

Jag hade en anledning till varför jag började skriva min blogg med någon utländsk variant. Den anledningen är äntligen i princip över. Därför börjar jag skriva på ärans och hjältarnas språk igen.

Så passa er för jag kan inte hejda det som formuleras i min skalle samtidigt som jag knappar på tangenterna.... ;)

This message follows in that "strange" language....

I had a reason to start writing my blog in some kind of foreign language. This reason is finally almost overdue... Therefore, I start to blog in the language of honour and heroes again. ;)

So beware. I cannot stop what is popping up in my brain at the same time as I hit the buttons... or should it be bottom there....

2 comments:

Eleonor said...

Jippi! Det är mycket lättare att hänga med på svenska tycker jag! :-)

Emma said...

...vet du...när jag började läsa senaste inlägget så reagerade jag inte ens över det... Skrämmande... Men som min sambo konstant tröstar sig själv med: No brain - no pain.