14 November 2008

Frost i röd tappning

Jag har tidigare gjort en annan layout med exakt samma rubrik. Vissa saker går att återanvända. :)


Den här sidan handlar om när han upptäckte att löven ramlat av träden. Han ställde många frågor och undrade och ville veta. Jag förklarade så gott jag kunde. Den röda färgen är vald för att visa på kärleken som jag känner till hans nyfikenhet och vilja att - åtminstone ibland - lära sig om världen och allt.


Jag tittar på den här sidan nu och får ett leende på läpparna. För... äntligen! Ja äntligen har snön kommit hit till oss. Allt blir så mycket ljusare och bättre då.

Att det sedan får mig att också börja tänka på julpysslet... tja... det är nog positivt.

Klicka här att se några andra röda höstinspirerade tolkningar.

1 comment:

Emma said...

Ja, fast jag sett vissa alster i Skrotboken tidigare, så måste jag ju säga att de är lika snygga fortfarande. Minst.

Du vet vad jag tycker om dina detaljer...det är helt suveränt! Som sagt, vare sig de är många, färre eller få så är de alltid genomtänkta och fascinerande.