12 November 2008

Don't choose, you'll lose

Mer skapat för Skrotboken. Temat är fortfarande Halloween med alla dessa härligt kusliga papper, dekorationer och färger...

Jag valde en "annan" angreppsvinkel till Halloween. Den sista oktober i år var nämligen en speciell dag för mig.


Bus eller Godis? Måste jag verkligen välja? Inte så att jag velar utan det är mer i stil med att både äta upp och ha kvar "kakan"...


Egentligen har jag numera oändliga valmöjligheter och ändå inga alls. Det är skrämmande och samtidigt lockande. Jag har som bäst börjat släpa fram några gamla spöken från garderoben för att bli den där spindeln mitt i nät(verk)et. För jag vet att framtiden kan inte vara så mörk som den ibland känns...

1 comment:

Anonymous said...

WOW!! Vilken läcker layout!! Din stil är så härlig!

Kram!