19 October 2010

Plånbokskort med sedelficka

Under kortveckan 2010 gjorde jag en tutorial. Jag fick för mig att göra en plånbok och jag ville att den skulle se ut som en plånbok så gott det gick. :)

Här är resultatet.


Det är fickor här och där - precis som i en plånbok. Den är svart - som en plånbok bör vara. ;) Den är fylld med ögonfröjder - som en plånbok bör vara. Den har en plastficka med plats för något som du vill ska synas - som en plånbok vanligen har. Den har en anteckningsdel - så du slipper skriva på kvitton och andra lappar. ;) Ja... det är min variant.

Min variant är för mig. I den samlar jag tags och lappar med ord, affirmationer, budskap och även några foton som är mig kära. Att göra en liknande och personligt anpassad plånbok är väl en bra gåva att ge bort tillsammans med några sedlar i sedelfickan?

Vill du veta hur du gör en egen och se fler tolkningar - klicka här. Senare - när jag har möjlighet att ordna med bilderna till rätt plats lägger jag upp hela denna tutorial här.

No comments: