24 February 2010

Do you, do you, do you love me...

Idag handlar det om stjärnor hos Skrotboken.

Stjärnor ja, de kan komma i olika former eller skepnader. Inom Skrotboken spånade vi fritt kring stjärnor. Det jag till slut fastnade för var detta foto på en som sminkar sig med en stjärna och jag gjorde en "smutsig" tolkning.


Titeln fick jag hjälp med av min så kallade pic. Han har stenkoll och ja, han har nyligen djupanalyserat alla låtarna. "Do you, do you, Do you love me..." är den som mest förknippas med mannen på bilden och jag kan inte annat än hålla med.


Det ironiska är att dagen då detta publiceras är samma datum (24e februari 2002) som originaluppsättningen med Ace F på gitarr uppträdde på scen (i samband med avslutningen av OS i Salt Lake City)... Han hade i och för sig officiellt lämnat bandet redan i mars 1983, men... ja, va kan man säga om detta sammanträffande? Undermedveten satir från mig kanske? ;) Å japps, jag har redan fått skäll av min pic för denna layout... och jag ska inte säga vad han sa var det mest ironiska... hehe

Fler stjärnklara alster här.

Icke-scrapmaterial: Vitt papper och en bild på en Kisströja... (å hur lät det där sista då?)

3 comments:

Gurkiss Scrappande said...

Himla läcker LO :)

Kram Gurkiss

Vivvo said...

Å gillar dina alster skarpt!

Ja Dan och Marie är sjukt duktiga! Verkligen speciella verk.

kram

T.W said...

Mwohoo, snyggt som tusan! *w*