02 May 2009

En liten liten utmaning NSD till ära

Idag är det den så kallade Nationella Scrapbookingdagen. Det pågår säkerligen en hel del jippon, utmaningar, tävlingar och erbjudanden runt om i världen.

Trots den hårda konkurrensen om uppmärksamhet vill jag ge en liten liten utmaning NSD (Nationella Scrapbookingdagen) till ära.

Föregående inlägg innehåller en layout där jag målat och ritat mycket av det som finns med. Jag är mycket nyfiken på allt som skapas på det här viset eftersom det ger mig och säkerligen också andra en enorm inspirationskick. Därför blir utmaningen att

Skapa med egenhändigt bakgrundspapper och/eller egenritade och -målade dekorationer.

Jag lovar att det är skoj att skapa på det här sättet.. Superskoj. Å det blir garanterat personligt, eget och mer eller mindre unikt. ;) Eller du kanske hör till dem som redan gör på detta vis när du skapar? Oavsett vilket, lämna mer än gärna en kommentar till detta inlägg med länk till vad du skapar eller har skapat. Det tar inte lång stund att skriva en kommentar och därmed glädja mig (och andra). :)

No comments: