04 May 2009

Art Journal - efterlyser länkar

Jag har alltid fascinerats över så kallade Art Journals. De är helt enkelt härligt underbara kreativa och vackra konstverk med mycket personlig prägel samtidigt som de säger en del om en själv och ens uppfattning om livet och världen vi lever i.

Jag har ännu inte kommit igång med att skapa någon egen Art Journal även om det gått flera år som jag tänkt på det.

Jag har haft länkar till bra ställen med Art Journals, men efter ett antal datorhaverier har jag tappat de flesta... Nu misstänker jag att det finns en hel del personer som sitter på underbara länkar och vädjar till er genom en efterlysning.

Med tanke på vår - för tillfället dystra ekonomi - känns det helt rätt att börja kika närmare på just Art Journals. Det vore underbart om jag fick hjälp att hitta några härliga skatter som kan inspirera mig.

Lämna en kommentar här eller skicka e-post till mig med just dina favoritlänkar för Art Journals.

No comments: