12 May 2008

Paranoid

Feelin' blue?

.~-<^>-~.

Finished with my woman 'cause she couldn't help me with my mind

People think I'm insane becuase I am frowning all the time

All day long I think of things but nothing seems to satisfy

Think I'll loose my mind if I don't find something to pacify

Can you help me occupy my brain?

Well... you know I can. Too much.


Special thanks to BS and a couple of little ones for inspiration for this LO. Thanks! ;)

Edit: Straight up now you tell me... Yes, the letters are straight on the original. :)

3 comments:

Anonymous said...

Suppsersnygga LO´s! Och vilket jobb med alla papperslappar!!! Men otroligt coolt!

Anonymous said...

Suppsersnygga LO´s! Och vilket jobb med alla papperslappar!!! Men otroligt coolt!

maxell said...

Tack!

Ja, det var väldans pillrigt med alla de små lapparna. Helst eftersom jag råkade tappa bort ett ord någonstans i mitten och det upptäckte jag inte förrens jag kom till slutet. På vägen hade jag även lyckats tappa bort två bokstäver, men det löste jag. :)

Noteras bör väl att bokstavslapparna sitter rakt i verkligheten. Det vart bara snett, böjt och vint när jag fångade det hela på bild...