14 May 2008


I am a
Daffodil


What Flower
Are You?




You have a sunny disposition and are normally
one of the first to show up for the party.
You don't need too much attention
from the host once you get there
as you are more than capable
of making yourself seen and heard.


Detta test hittade jag hos Sannasmamma som i sin tur hittat den i en annan blogg osv...

Den första delen av texten är så fel den kan vara. Som insnöad akademiker brukar jag anamma devisen "fint folk kommer sent"... ;) Den andra... tja... den stämmer... det måste jag erkänna. ;) Förutsatt att jag är på det humöret. Annars sätter jag mig ner någonstans för att iaktta omgivningen samtidigt som jag filosoferar över livet, universum och allting...

Btw blommar nämnda blomma för tillfället. Lökarna som jag pulade ner ifjol överlevde visst och skapade gult. Härligt att mötas av dem varje morgon och varje eftermiddag... minst.

Åsså måste jag bara skriva det här. Jag minns ett sånt här test som funnits väldigt länge - nämligen Purity test. Mitt resultat på det testet är hemskt hemligstämplat. ;)

No comments: