12 May 2008

Äntligen!

Ja äntligen har hon skaffat sig en egen skrytsida. ;) Tinto är namnet. Stilen är underbar. En sjukt massa dekorationer i en salig blandning med en viss förkärlek för det smått bizarra. Exakt sånt som jag tokgillar. :)

För länge sedan påbörjade jag ett projekt att samla ihop lite grejer åt henne. Dekorationer och sånt. Efter en väldans lång stund hamnade det hela i en gul stor låda och via det knugliga trumpetverkets omsorg hamnade det till slut i mottagarens händer. Av någon anledning ramlade jag nyss in i Tintos blogg och vad får jag se? Jo, hur läckert hon skapat av saker som jag plockat ihop inkl tillverkat (varav något är ritat och färglagt av mig). Vilken känsla att se det hela in action i någon annans tolkning. Å det känns som att det är exakt rätt person att använda grejerna. Eller... kika själv här så får ni se. Själv säger jag: TACK sötnos! 2760

I övrigt ska jag tacka de personer som tolkade och lämnade in bidrag till mina skisser här nedan: Tack! Inte så många, men det är kvalitet framför kvantitet som räknas. :) Å kanske var det lite klurigt med mitt tillägg om dels 5 mönstrade papper - gärna från olika tillverkare - och 3 egengjorda dekorationer. Men är det utmaning så ska det vara utmaning. ;) Jag ska ha överläggning här och kommer att annonsera resultatet när vi kommit på hur det hela ska avslutas.

No comments: