15 May 2008

Bidrag skiss #4



Skiss nummer 4 har två bidrag.





Martha har gjort
en superhärlig tolkning i klockren långstrumpsanda. Å jag vet att hon vet att jag gillar gult. ;) Snyggt! Superbusigt och härligt foto. Finurliga dekorationer som spränger gränser. Me like - a lot!





Teamjes är en ny bekantskap för mig. Å vilken bekantskap sedan. Här snackar vi freestyliga och vågade alster i mumsiga färger. Hennes alster visar att du kommer hur långt som helst med färgpennor och sax. Ett av mina bakomliggande motiv med mina utmaningar var just att försöka locka fram det totalt egenskapade. Det som kommer från ett blankt papper och som skapas med penna och sax i någons hand. För jag är övertygad om att det finns många talanger runt om i landet och världen. Teamjes är definitivt en av dem.

No comments: