02 May 2008

Mina stjärnor

Piggy Tales kollektion 'twinkle, twinkle little star' spinner namnmässigt vidare på samma tema som Bam Pop. Här valde jag dock att fokusera på några andra stjärnor - nämligen mina två små stjärnor här i livet.



Jag klippte ut några kvadrater från 'twinkle', rev en bit av 'sky lights' och formklippte samt sandpapprade en bit av 'shiney star'. Till det la jag till en ram från Bam Pop och även om det inte är exakt samma nyans på den tycker jag att den passar in.

Sedan gick jag loss med bland annat quickutzmotiv, en piprensare formad som en stjärna, några formade knappar, en bit vit tyll, genomskinliga halvpärlor, en spelmarker, brads och gem i rött, spillbitar av enfärgade papper, ett band format som en pil vilken leder till fotot och små pärlor trädda på formad blå ståltråd.


Rubriken kan läsas på två sätt. Endera läser du mina + de vita stjärnorna eller så kikar du på mina + de genomskinliga bokstäverna som formulerar ordet stjärnor...

1 comment:

Nina said...

Wow. Den är HUR FIN SOM HELST!!! Hur gör du, människa? *springer tillbaka och kikar igen*