27 September 2007

I'm dreamin of a white christmas

Många har börjat på sina julkort för länge länge sedan. Själv har jag börjat så smått med att hitta på saker med den nya vinterkollektionen av Flowerets stämplar. Jag börjar med 5 julkort. Framöver har jag tänkt leta reda på några julfoton och scrappa med samma stämplar.

En solig höstdag som denna kan julen kännas avlägsen. Än avlägsnare verkar det vara med att julen ska kunna bli vit. Så på det temat kommer här det första kortet som även innehåller mitt första försök till embossing...

2 comments:

Lilo said...

VACKERT!!!! =)

Anonymous said...

Hej Maxell!
Korten du gjort för floweret är jättefina tycker jag.Döskallen som jag kommenterade i din utställningstråd blev jag kär i,så den ska jag införskaffa sen.
Tänkte passa på att fråga om vi ska utbyta länkar?Jag länkar till dig iaf,så jag ej tappar bort dig.
Ha en fin vecka,
kram Helena