23 September 2007

Yes Box nu är det första DT-alstret klart!

Igår vart mitt första DT-alster för Jommas lilla krypin klart. Jag förstår inte riktigt varför det satt så pass långt inne som det gjorde. Kanske för att jag koncentrerat mig på work work work... makes me dull. Oavsett hur det förhåller sig med den saken är jag lättad att jag nu kan bocka av åtminstonde halva uppdraget i min otäckt långa lista över saker att göra.

Invidstående bild är en tjuvkik. För att se hela är ni hjärtligt välkomna att kicka på bilden för att besöka bloggen. När ni ändå är där kan ni passa på att även kika på några färgsprakande tävlingsbidrag, på mina kollegors alster samt tjuvkiken för månadspaketet för oktober. Jag säger bara ooowl...

Jag sitter här med ett till klart DT-alster och det lär komma upp under morgondagen. Fler är på g och de publiceras så fort jag blir klar med dem.

2 comments:

Anonymous said...

Riktigt härlig LO!

Lilo said...

Superduperläcker!!! =)