05 September 2007

Låt livet blomstra

När ytterligare ett år har passerat i livet kan du få en känsla av att du kanske missat att göra en massa saker som du velat göra. Jag satte mig ner och skrev ihop en text utifrån att det finns ingen anledning till att få sådana tankar så länge som du ser till att du "boss" över ditt eget liv... för då kan inte livet annat än blomstra.

LOn är skapad utifrån en skisstävling hos Hobbyhuset. När jag skapade glömde jag totalt bort färgkraven, men tänka sig att det faktiskt blev helt rätt ändå. Och så rätt sedan... jag kammade visst hem hela tävlingen med min smått eftertänksamma LO där jag klämt in några av mina egenritade dekorationer tillsammans med en blomma. Med den bakgrunden känns det extra kul att vinna. Den här LOn betyder helt enkelt mycket för mig.

4 comments:

Anonymous said...

Stort GRATTIS! :)

Carina said...

GRATTIS!!! Klart att du vann, den var ju alldeles, alldeles underbar... :)

Susanne said...

STORT grattis! Du gör helt fantastiska LOs. Tack för dina kommentarer i min blogg. Och som svar på din fråga... Ja, det är stickles på bokstäverna och sen har jag använt 3D lack ovanpå för att få lite höjd och mer glans på dem.

Anonymous said...

Grattis till vinsten med en snygg och eftertänksam LO.

Ha det gott