11 September 2007

Brevbäraren kom med en massa post idag...

Idag kom min brevbärare med en massa post som inte var räkningar...

Först ut är en RAK från Tessibess på pyssel.net. Den betyder enormt mycket för mig genom att den underlättar min tillvaro på ett sätt som säkerligen är svårt att förstå. Gulle dig och tackar jättemycket för den snygga, praktiska och mycket passande RAKen.

Sedan fick jag ett riktigt superduper MHV-paket.
  • Junkitz Extreme Boy collection i form av papper och utploppningsbara bokstäver - Nu börjar jag ha tillräckligt många grejer från den här serien för att kunna göra ett 6*6 temaalbum till min son så det är perfekt! Banden är väl det enda som saknas från den här serien nu... eller finns det mer saker?
  • Daisy Ds Boo från serien Fall in Love - Ett papper jag såg häromledens som jag direkt vart kär i. Samtidigt inser jag att jag måste se om Nightmare before christmas och förhoppningsvis hela den här gången...
  • Knallgul och knallcerise skumhistoria. MUMS!
  • Doodlebugs lily white assortment - Knappar som var slutsålda när jag till slut kom ihåg att jag borde ta med dem i en beställning...
  • Ett rockigt, blingigt och blommigt(!) kort med en text som kan göra vem som helst stolare än en tupp i hönsgården. Får passa på att fråga vad det är för superduper knallig rosa färg inuti kortet...
Jag är riktigt imponerad över att det går att få ihop så passande paket. Tackar så jättejättemyckettill "Spacegirl" @ pyssel.net.

Sedan fick jag mitt första DT-kit från Jommas idag, men det får ni inte se någon bild på... Riktigt inspirerande innehåll med medföljande utmaningar. Här ska skapas!

2 comments:

Anonymous said...

Nu är jag superduper nyfiken på vad du gör med DT kitet som du fått av Bodil!!!! ;o)

Kraam!

maxell said...

Det är faktiskt jag med. ;) Jag har börjat skissa och fundera och för en stund sedan hjälpte sonen mig med hur det går att tänka kring lite grejer... Så det är minst sagt på g.