23 October 2009

Vem har hemlisar? :)

FREDAG igen!

Här har det hänt en massa under veckan. En massa som blitt gjort och undanstökat. Annat som inte är helt utrett, men på väg. För allt är på väg även om det inte alltid känns så. Tryggt att tänka och känna så. Skönt!

Veckan har egentligen vandrat längs hela skalan av mindre bra och mer bra. Det är väl så där enkelt att det måste vara mindre bra för att riktigt uppskatta det mer bra. Å om jag ser tillbaka på saker å ting så är det övervägande bra. Det är bra! Skönt att vara positiv inför helgen. Det bådar gott utan att bygga upp enorma förväntningar. Skönt!

Sedan är det hemlis med. En del skriver i sina bloggar om hemlisar ibland så... ja, jag har också hemlis... i plural. ;)

Spännande va? Det tycker i alla fall jag! Så det så! :)

*donar vidare till tonerna av keep on rockin' in the free world som sedan följs av born to be wild... eller var det to rock? Hårfin skillnad där... :)*

1 comment:

Gurkiss Scrappande said...

Kikar tillbaka :)

Kul att du kikade in och lämna en kommentar det uppskattas verkligen, det är allt för mycket folk som springer men inget skriver *hmm*

Hur jag gjort stämpel förvaringen?
Jo du vet de här kartongerna man kan köpa flera paket med A4 papper i. En sådan är det jag använt. Jag har kapat av den lite, målat den och dekorerat den :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss