20 March 2008

Ett brev från Kumla - MHV mars

Häromdagen damp det ner ett brev från Kumla. Närmare bestämt var det från MHV för mars månad. Kika va härligt färgmatchat innehållet är (å ja, jag tycker faktiskt att det gröna journalingkortet passar in).

Journalinggrejer från Creative Imaginations. Attans va stora de är... De borde helt klart gå att använda till annat än att bara skriva på. Jag ska klura lite och se vad jag kommer fram till. Nämde jag att färgerna är riktigt härliga?

Runda chippisar från Love Elsie Jack+Abbey. De matchar perfekt till rubons som jag vann och öppnade på julafton. Att jag sedan gillar såna här mindre dekorationer med roliga små och gärna naiva bilder på gör inte saken sämre.

Plus två till chippisar som matchar perfekt till de ovanstående och en grön blomma som har en riktigt trevlig form.

Tusen tackar till Typisten som numera är min ohemliga vän.

No comments: