21 March 2008

Det är farligt...

... att vandra ut på det stora vida Internätet. Du vet aldrig vad du kan råka på.

Jag tog mig en kort sväng nyss. Jag hittade bland annat ett fruntimmer med attityd - å nu snackar vi riktigt bra attityd - som jag råkat på förr i mitt liv. Å hon scrappar numera...

Sedan. Det bästa av allt! Jag hittade den första sidan skapad av någon annan än mig som handlar om en av de saker som jag vurmar för: Dragracing! Jag har suttit här nu i flera minuter och bara glott och förundrats över hur tokrätt det är att scrappa om såna saker. Färgerna, dimman å allt. Attans va jag läntar till sommaren nu. Jag vill känna den där speciella doften som bara bränt gummi kan ha. Jag vill uppleva trycket när en Top Methanol axar iväg sina 402,33 m i en förhoppningsvis rak linje. Att det sedan är en man som skapat det hela. Tja... vad ska jag säga? Det brukar visst heta att "kvinnor kan". Jag ser det dock mer som att "människor kan" och i det här fallet rekommenderar jag er starkt att kika in till Riktiga män scrappar. Jag lovar att det går inte att bli besviken. Skapandet och även orerandet är riktigt fängslande - för att inte säga inspirerande.

No comments: